ITZALA

Itzala.cz

Oficiální prodejce VELUX
10 let praxe na internetu
0
Ušetříte až 19%
Oficiální prodejce VELUX
Informace o přepravě a doručení

Přeprava a doručení

Upozorňujeme, že níže uvedené informace se týkají objednávek doručených do státu Česká republika. 

Jak přepravujeme?

Pro přepravu využíváme služeb DHL. Pro zajištění úspěšného dodání je důležité, když nám při zadávání adresy dodání poskytnete jméno adresáta, a to i v případě, že je objednávka vystavena na určitou společnost.

Před odesláním pečlivě kontrolujeme kvalitu každého jednotlivého výrobku. Vždy.


Dodací lhůta

Za běžných podmínek byste měli objednané zboží obdržet do 5 až 7 pracovních dní s ohledem na místo dodání. Za pracovní dny považujeme pondělí až pátek mimo státní svátky.

Několik našich výrobků nemáme na skladě a k jejich dodání potřebujeme víc času. Když přidáte výrobky do nákupního košíku, zobrazí se vám odhadovaná doba dodání.

Přepravní náklady

Za objednávku účtujeme 145,20 Kč včetně DPH. Máme jednotnou cenu za přepravu. Poplatek je tedy vždy stejný, bez ohledu na počet objednaných výrobků.


Sledování objednávky

Po odeslání výrobku (výrobků) vám zašleme e-mail. V tomto e-mailu uvedeme číslo pro sledování zásilky, díky kterému budete moci na internetových stránkách přepravce sledovat svou zásilku celou cestu až k vám domů.


Co když nejste v době doručení doma?

Pokud ve chvíli, kdy k vám přepravce dorazí, nejste doma, přepravce vám obvykle zanechá oznámení a pokusí se vám zásilku doručit podruhé v jinou dobu. Pokud se přepravci ani podruhé nepodaří zásilku doručit, zanechá vám znovu oznámení s adresou nejbližšího depa DHL, kde si svou zásilku můžete vyzvednout. Na vyzvednutí budete mít jeden týden. Potom se objednané zboží přepraví zpět k nám a my vám na vaši platební kartu celou částku vrátíme.


Pokud se balík zdá poškozený

Laskavě vás žádáme, abyste si obal, ve kterém je zboží dodáváno přepravcem, zkontrolovali. Pokud došlo k viditelnému poškození balíku, které by mohlo svědčit o poškození zboží uvnitř, pak zásilku nepřebírejte. V tomto případě uveďte na dodací doklady poznámku, ve které potvrdíte poškození, a ihned požádejte naše oddělení zákaznických služeb o pomoc. Pokud na zprávě o dodání není poškození poznamenáno, potom váš nárok týkající se poškození během přepravy nemůžeme akceptovat.

 

Mezinárodní doručení

Dostupné země pro mezinárodní doručení  


Kromě státu Česká republika dodáváme do následujících zemí: Rakousko (AT), Belgie (BE), Francie (FR), Německo (DE), Maďarsko (HU), Nizozemsko (NL), Polsko (PL) a Slovensko (SK), Spojené království (UK), Dánsko (DK), Irsko (IR), Španělsko (ES), Itálie (IT).

Upozorňujeme, že následující oblasti jsou z dodávek vyloučeny, protože do těchto oblastí nedoručujeme:  
Upozorňujeme, že ve Velké Británii dodáváme pouze na pevninu. Dodání na Normanské ostrovy není možné.  

- Upozorňujeme, že ve Francii není možné dodání na poštovní směrovací čísla začínající 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 a 989.  
- Upozorňujeme, že v Nizozemsku není možné dodání na Wadské ostrovy a Antily. 
- Upozorňujeme, že v Německu není možné dodání na Halligy. 
 
Pokud budete chtít objednané výrobky doručit do některé z výše uvedených zemí, je nutno ji náležitě zadat během odesílání objednávky. Dodací lhůta je upravena s ohledem na vaši doručovací adresou a kromě standardního vnitrostátního poštovného bude ještě připočten poplatek za mezinárodní doručení. 
 
Upozorňujeme, že mimo území státu Česká republika dodáváme pouze výrobky, které jsou součástí našeho produktového programu v cílové zemi, což znamená, že v důsledku toho nemusí být některé výrobky pro některé země k dispozici. 
 
Nezávisle na zemi doručení lze zadat fakturační adresu v kterémkoli členském státě EU. Bez ohledu na vybranou fakturační adresu platí závazky specifické pro dodávku pouze pro výše uvedené země. 
 
Pokud jde o sazbu DPH, jsme povinni vám účtovat místní DPH v zemi, do které je zboží odesláno. Pro mezinárodní doručení jsou k dispozici stejné platební metody jako pro domácí doručení, pro mezinárodní dodávky však nenabízíme „dobírku“. 

Podmínky a záruční doba zakoupených výrobků jsou nezávislé na zemi doručení a vždy se řídí zásadami uvedenými na následující stránce: ZÁRUKA A VRÁCENÍ VÝROBKU
 
Pokud jde o postup při vracení zboží, platí pro mezinárodní doručení stejné zásady jako pro vnitrostátní doručení v rámci státu Česká republika, které si můžete prohlédnout na následující stránce:  ZÁRUKA A VRÁCENÍ VÝROBKU
 

 

I-x