Logo

ITZALA

Oficiální prodejca VELUX®

Oficiální prodejce VELUX
10 let praxe na internetu
0
Oficiální prodejce VELUX

Záruka a vrácení výrobku

Záruka

Nad rámec vašich zákonných práv vám společnost Altaterra Ltd poskytuje 3 (tři) roky záruku na výrobky značky VELUX zakoupené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Podmínky záruky nemají žádný vliv na vaše zákonná práva.

Zaručujeme vám 2 (dva) roky záruku na výrobky značky ITZALA zakoupené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Tato záruka nemá žádný vliv na vaše zákonná práva.


Vrácení výrobků v záruční době

Pokud chcete vrátit vadný výrobek, musíte nás kontaktovat na e-mailové adrese customerservices@itzala.com a my vám zašleme příslušné informace o dalším postupu.

Při vrácení zboží je nutné uvést číslo potvrzení objednávky. Laskavě vás žádáme, abyste při stornu uvedli odpovídající číslo potvrzení vaší objednávky, což nám pomůže vyřídit tuto záležitost bez zbytečné prodlevy. Číslo potvrzení objednávky je uvedeno v e-mailu, který jste obdrželi ihned po zakoupení zboží v e-shopu.

Bez tohoto čísla potvrzení objednávky společnost Altaterra Ltd. nemůže provést vrácení peněz ani náhradu výrobku. Koncový uživatel musí doložit, že nevypršela záruční doba.


Vadný výrobek (výrobky) vyzvedne náš přepravce, společnost DHL.

Společnost Altaterra Ltd. odešle vyměňovanou položku v souladu s požadavkem zákazníka před vyzvednutím vadné rolety. Upozorňujeme vás však, že vaší povinností je spolupracovat se společností DHL a také se společností Altaterra Ltd. při vyzvednutí a vrácení vadného výrobku (vadných výrobků). Pokud vyzvednutí výrobku selže kvůli nedostatečné spolupráci ze strany zákazníka, společnost Altaterra Ltd. si vyhrazuje právo zastavit proces výměny výrobku. V případě, že je místo náhrady požadováno vrácení úplné ceny, bude tento proces zahájen až po obdržení potvrzení od společnosti DHL, že vadný výrobek byl vyzvednut.


Právo na odstoupení od smlouvy/zrušení

Do čtrnácti (14) dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po čtrnácti (14) dnech ode dne, kdy je zboží fyzicky doručeno vám nebo vámi určené osobě jiné než přepravci nebo – pokud se smlouva týká několika kusů zboží, které jste objednali v rámci jedné objednávky a které jsme doručili odděleně – čtrnáct (14) dní ode dne, kdy je poslední objednaný kus zboží fyzicky doručen vám nebo vámi určené osobě jiné než přepravci.

Pro uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy nás o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy musíte informovat (viz kontaktní adresy uvedené níže) jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo lépe e-mailem).

Naše e-mailová adresa je: customerservices@itzala.com

Abychom mohli při využití vašeho práva odstoupit od smlouvy vaši objednávku identifikovat, zašlete nám laskavě vaše jméno a kontaktní údaje (adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu), číslo objednávky a informace o zboží, kvůli kterému chcete od smlouvy odstoupit.

Lhůta k odstoupení od smlouvy je dodržena, když oznámení o vašem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy zašlete před vypršením lhůty na odstoupení.


Účinky odstoupení od smlouvy/zrušení

Pokud tuto smlouvu zrušíte, uhradíme vám všechny platby, které jsme od vás přijali, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vzniknou, pokud si vyberete jiný způsob dodání než nejlevnější způsob standardního dodání, který nabízíme. Úhradu provedeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do

  1. čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy od vás obdržíme zpět dodané zboží, nebo
  2. (podle toho, co nastane dříve) čtrnáct (14) dní od chvíle, kdy prokážete, že jste zboží vrátili, nebo
  3. pokud zboží nebylo dodáno, čtrnáct (14) dní ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí zrušit tuto smlouvu.

Peněžní prostředky vám vrátíme stejným způsobem platby, jakým proběhla původní transakce, pokud nás výslovně nepožádáte o jiný způsob vrácení; každopádně vám však v souvislosti s tímto vrácením peněz nevzniknou žádné další náklady.

Zboží nám zašlete zpátky nebo odevzdejte na tuto adresu:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Maďarsko

bez zbytečného odkladu a každopádně do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy jste nám sdělili, že odstupujete od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím této čtrnáctidenní (14) lhůty.

V případě odstoupení od smlouvy ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Odpovídáte pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu, vlastnosti a fungování.


Co se považuje za snížení hodnoty zboží?

Při prohlídce zboží za účelem zjištění jeho povahy, vlastností a fungování byste měli se zbožím zacházet (i) s náležitou péčí a (ii) stejným způsobem, jak je vám obvykle dovoleno v prodejně. Jakékoli zacházení se zbožím nebo jeho prohlídka nad rámec uvedeného může mít za následek snížení jeho hodnoty, jehož výši budeme oprávněni odečíst při úhradě částky, kterou jsme od vás přijali. Částka, o niž se hodnota zboží snížila, se posoudí v každém jednotlivém případě samostatně. Zásilku můžete otevřít a s náležitou péčí zkontrolovat materiál a barvu zboží za předpokladu, že při otevření zásilky nedojde ke zničení krabice. Pokud je krabice zničena, můžete očekávat, že hodnota zboží bude snížena. Měli byste očekávat, že ke snížení hodnoty zboží dojde také v důsledku jakékoli instalace zboží. Připomínáme vám, že po dobu, kdy máte zboží ve svém držení až do jeho vrácení k nám, nesete odpovědnost za zboží a za jakoukoli škodu, která na zboží vznikne.


Rozhodné právo a řešení sporů

Smlouvy uzavřené v rámci tohoto internetového obchodu se řídí zákony platnými v Maďarsku a jakékoli spory vzniklé v souvislosti se smlouvami uzavřenými v rámci tohoto internetového obchodu budou spadat do výlučné pravomoci maďarských soudů.


Adresa pro vrácení výrobků:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Maďarsko
Tel: 538880264
Fax 00 36 99 536 500
Naše e-mailová adresa: customerservices@itzala.com