Logo

ITZALA

Oficiální prodejca VELUX®

0
Oficiální prodejce VELUX
Obchodní a dodací podmínky

Obchodní a dodací podmínky

Dále jsou uvedeny obchodní podmínky, na základě kterých společnost Altaterra Ltd. (obchodující pod názvem Itzala na www.itzala.cz), Malom köz 1; HU-9431 Fertod; Maďarsko; DIČ : HU13543970; Tel: 538880264; Fax 00 36 99 536 500 (dále jen společnost „Altaterra.Ltd“) bude přijímat a zpracovávat vaše objednávky výrobků z tohoto internetového obchodu.Následující obchodní podmínky jsou závazné, a proto byste si je měli důkladně přečíst, především pak ustanovení týkající se cen, dodacích podmínek, odpovědnosti, práva na odstoupení od smlouvy a účinků odstoupení.

Vedle těchto obchodních podmínek se uplatní také příslušná ustanovení právních norem týkajících se smluv na dodání zboží spotřebiteli.

V případě jakýchkoli nejasností či obav laskavě kontaktujte společnost Altaterra Ltd.

Naše e-mailová adresa je: customerservices@itzala.com

Chcete-li odeslat objednávku, přejděte dolů a přečtěte si tyto obchodní podmínky a potom klikněte na tlačítko SOUHLASÍM uvedené na konci, čímž potvrdíte, že tyto obchodní podmínky přijímáte.

Smlouva o koupi a dodání zboží se uzavírá mezi vámi a společností Altaterra Ltd.

Zadat objednávku a uzavřít smlouvu mohou pouze osoby starší 18 let.

Vaši objednávku přijmeme a zpracujeme bez ohledu na místo, kde se nacházíte. V rámci objednávky však musíte specifikovat adresu místa dodání zboží, které se nachází v České republice. Nejsme povinni dodávat zboží na adresy mimo Českou republiku.

Podmínkou pro to, abychom se zabývali vaší objednávkou, je skutečnost, že při zadání objednávky vyjádříte svůj souhlas:

  • s těmito obchodními podmínkami,
  • s cenami a náklady uvedenými v tomto internetovém obchodě, jak jsou specifikovány ve vaší objednávce,
  • s tím, že za účele vyřízení objednávky shromažďujeme vaše osobní údaje: jméno, adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu,
  • s tím, že za účelem vyřízení objednávky přenášíme data týkající se vaší platební karty,
  • s tím, že kupní smlouva bude uzavřena podle zákonů platných v Maďarsku.

Jak se dozvím, že moje objednávka byla přijata?

Po přijetí Vaší objednávky Vám prostřednictvím e-mailu zašleme její potvrzení. Závazná smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy obdržíte potvrzení objednávky. Vaši objednávku vyřídíme v co nejkratším termínu. Za normálních okolností obdržíte objednané zboží do 6 pracovních dnů.

Objednávku potvrdíme za předpokladu, že bude schválena transakce vaší platební nebo debetní kartou nebo prostřednictvím PayPal (podívejte se prosím dále na informace pod nadpisem „Jaká je cena zboží?“ a „Jak budu platit?“). Pokud však potvrzení objednávky neobdržíte v rozumné době, laskavě nás kontaktujte přímo. Naším přáním je vyhovět vaší objednávce obratem a bez zbytečného odkladu, ale nemůžeme nést odpovědnost za problémy a chyby spojené s elektronickou komunikací.


Jaká je cena zboží?

Kupní cenou je aktuální cena zboží uvedená v tomto internetovém obchodě v čase odeslání vaší objednávky. Cena objednaného výrobku, případné poplatky a celková cena vašeho nákupu bude vždy uvedena ve vaší objednávce a v potvrzení objednávky.


Jak budu platit?

Platbu lze provést prostřednictvím PayPal nebo platebními kartami typu: VISA, VISA Debit , MASTERCARD, Maestro. V případě platby kartou od vás budeme vyžadovat uvedení čísla karty, doby platnosti a v některých případech číslo vydání karty a třímístný bezpečnostní kód. Tyto informace odešleme s vysokou úrovní šifrování přímo do banky pro ověření platnosti vaší platební či debetní karty. Po schválení vaší karty vám prostřednictvím e-mailu zašleme potvrzení objednávky. Platba bude z vaší platební či debetní karty provedena v den, kdy vám odešleme objednané zboží.


Vaše zákonná práva

Jako spotřebiteli vám dle platných právních norem v oblasti prodeje zboží spotřebitelům patří práva za situace, kdy se námi dodané zboží prokáže jako vadné nebo nebude odpovídat objednávce. Věc je považována za vadnou, pokud neodpovídá kupní smlouvě, pokud jde o množství, kvalitu a vlastnosti, nebo pokud se zboží nehodí k účelu, pro který je pořizováno.

Přijali jsme všechna dostupná technická opatření, aby byly barvy našeho zboží co nejrealističtější. Musíme si však vyhradit právo na možné odchylky mezi barvami předkládanými v tomto internetovém obchodě a skutečnými barvami našeho zboží.

Není účelem žádného ustanovení těchto podmínek omezovat vaše zákonná práva.

V případě vady doručeného zboží nás informujte bez zbytečného odkladu. Máte právo na odstranění vady zdarma nebo na výměnu vadné věci zdarma, pokud nám to nezpůsobí nepřiměřené náklady. Pokud vadnou věc nelze opravit, máte právo na výměnu zboží zdarma. Máme vždy právo na výměnu vadného zboží, pokud vám to nezpůsobí nepřiměřené náklady.

Pokud nedodržíme podmínky smlouvy, jsme odpovědni za veškeré ztráty či škody, které utrpíte a které jsou předpokládaným výsledkem porušení smlouvy z naší strany nebo naší nedbalosti. Ztráta či škoda jsou předvídatelné v případě, že nastaly jako zjevný důsledek našeho porušení smlouvy nebo že to bylo rozumně zváženo vámi i námi v době, kdy jsme uzavřeli smlouvu.

Za žádných okolností nevylučujeme odpovědnost za způsobení smrti nebo ublížení na zdraví zapříčiněné naší nedbalostí nebo podvodem.


Záruka

Nad rámec vašich zákonných práv vám společnost Altaterra Ltd poskytuje 3 (tři) roky záruku na výrobky značky VELUX zakoupené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Podmínky záruky nemají žádný vliv na vaše zákonná práva.

Zaručujeme vám 2 (dva) roky záruku na výrobky značky ITZALA zakoupené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Tato záruka nemá žádný vliv na vaše zákonná práva.


Vrácení výrobků v záruční době

Pokud chcete vrátit vadný výrobek, musíte nás kontaktovat na e-mailové adrese customerservices@itzala.com a my vám zašleme příslušné informace o dalším postupu.

Při vrácení zboží je nutné uvést číslo potvrzení objednávky. Laskavě vás žádáme, abyste při stornu uvedli odpovídající číslo potvrzení vaší objednávky, což nám pomůže vyřídit tuto záležitost bez zbytečné prodlevy. Číslo potvrzení objednávky je uvedeno v e-mailu, který jste obdrželi ihned po zakoupení zboží v e-shopu.

Bez tohoto čísla potvrzení objednávky společnost Altaterra Ltd. nemůže provést vrácení peněz ani náhradu výrobku. Koncový uživatel musí doložit, že nevypršela záruční doba.


Vadný výrobek (výrobky) vyzvedne náš přepravce, společnost DHL.

Společnost Altaterra Ltd. odešle vyměňovanou položku v souladu s požadavkem zákazníka před vyzvednutím vadné rolety. Upozorňujeme vás však, že vaší povinností je spolupracovat se společností DHL a také se společností Altaterra Ltd. při vyzvednutí a vrácení vadného výrobku (vadných výrobků). Pokud vyzvednutí výrobku selže kvůli nedostatečné spolupráci ze strany zákazníka, společnost Altaterra Ltd. si vyhrazuje právo zastavit proces výměny výrobku. V případě, že je místo náhrady požadováno vrácení úplné ceny, bude tento proces zahájen až po obdržení potvrzení od společnosti DHL, že vadný výrobek byl vyzvednut.


Právo na odstoupení od smlouvy/zrušení

Do čtrnácti (14) dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po čtrnácti (14) dnech ode dne, kdy je zboží fyzicky doručeno vám nebo vámi určené osobě jiné než přepravci nebo – pokud se smlouva týká několika kusů zboží, které jste objednali v rámci jedné objednávky a které jsme doručili odděleně – čtrnáct (14) dní ode dne, kdy je poslední objednaný kus zboží fyzicky doručen vám nebo vámi určené osobě jiné než přepravci.

Pro uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy nás o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy musíte informovat (viz kontaktní adresy uvedené níže) jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo lépe e-mailem).

Naše e-mailová adresa je: customerservices@itzala.com

Abychom mohli při využití vašeho práva odstoupit od smlouvy vaši objednávku identifikovat, zašlete nám laskavě vaše jméno a kontaktní údaje (adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu), číslo objednávky a informace o zboží, kvůli kterému chcete od smlouvy odstoupit.

Lhůta k odstoupení od smlouvy je dodržena, když oznámení o vašem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy zašlete před vypršením lhůty na odstoupení.


Účinky odstoupení od smlouvy/zrušení

Pokud tuto smlouvu zrušíte, uhradíme vám všechny platby, které jsme od vás přijali, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů, které vzniknou, pokud si vyberete jiný způsob dodání než nejlevnější způsob standardního dodání, který nabízíme. Úhradu provedeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do

  1. čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy od vás obdržíme zpět dodané zboží, nebo
  2. (podle toho, co nastane dříve) čtrnáct (14) dní od chvíle, kdy prokážete, že jste zboží vrátili, nebo
  3. pokud zboží nebylo dodáno, čtrnáct (14) dní ode dne, kdy jste nás informovali o svém rozhodnutí zrušit tuto smlouvu.

Peněžní prostředky vám vrátíme stejným způsobem platby, jakým proběhla původní transakce, pokud nás výslovně nepožádáte o jiný způsob vrácení; každopádně vám však v souvislosti s tímto vrácením peněz nevzniknou žádné další náklady.

Zboží nám zašlete zpátky nebo odevzdejte na tuto adresu:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Maďarsko

bez zbytečného odkladu a každopádně do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy jste nám sdělili, že odstupujete od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím této čtrnáctidenní (14) lhůty.

V případě odstoupení od smlouvy ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Odpovídáte pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu, vlastnosti a fungování.


Co se považuje za snížení hodnoty zboží?

Při prohlídce zboží za účelem zjištění jeho povahy, vlastností a fungování byste měli se zbožím zacházet (i) s náležitou péčí a (ii) stejným způsobem, jak je vám obvykle dovoleno v prodejně. Jakékoli zacházení se zbožím nebo jeho prohlídka nad rámec uvedeného může mít za následek snížení jeho hodnoty, jehož výši budeme oprávněni odečíst při úhradě částky, kterou jsme od vás přijali. Částka, o niž se hodnota zboží snížila, se posoudí v každém jednotlivém případě samostatně. Zásilku můžete otevřít a s náležitou péčí zkontrolovat materiál a barvu zboží za předpokladu, že při otevření zásilky nedojde ke zničení krabice. Pokud je krabice zničena, můžete očekávat, že hodnota zboží bude snížena. Měli byste očekávat, že ke snížení hodnoty zboží dojde také v důsledku jakékoli instalace zboží. Připomínáme vám, že po dobu, kdy máte zboží ve svém držení až do jeho vrácení k nám, nesete odpovědnost za zboží a za jakoukoli škodu, která na zboží vznikne.


Rozhodné právo a řešení sporů

Smlouvy uzavřené v rámci tohoto internetového obchodu se řídí zákony platnými v Maďarsku a jakékoli spory vzniklé v souvislosti se smlouvami uzavřenými v rámci tohoto internetového obchodu budou spadat do výlučné pravomoci maďarských soudů.


Adresa pro vrácení výrobků:

Altaterra Ltd.
Petofi Sándor str. 36/B.
HU-9444 Fertoszentmiklós
Maďarsko
Tel: 0036 1 8088 373
Fax 00 36 99 536 500
Naše e-mailová adresa: customerservices@itzala.com